طحان‌نظیف: بیش از ۱۰۰۰ نفر از داوطلبان مجلس تاییدصلاحیت شدند-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

طحان‌نظیف: بیش از ۱۰۰۰ نفر از داوطلبان مجلس تاییدصلاحیت شدند

هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفت: بیش از ۱۰۰۰ نفر از داوطلبانی که در مرحله قبل صلاحیتشان احراز نشده بود در مرحله شورای نگهبان تایید شدند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۱ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 January 21
کد خبر: ۲۲۴۴۴۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفت: بیش از ۱۰۰۰ نفر از داوطلبانی که در مرحله قبل صلاحیتشان احراز نشده بود در مرحله شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند.

وی ادامه داد: روند بررسی ها همچنان در شورای نگهبان ادامه دارد و اگر تعداد قابل توجهی تایید شوند، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: تا ساعاتی دیگر اسامی تایید صلاحیتی‌ها به وزارت کشور ارسال می‌شود. تلاش اعضای شورای نگهبان این است که همچنان به این افراد اضافه کند.

طحان نظیف با اشاره به بررسی اعتراض‌ها در شورای نگهبان تاکید کرد: در این مرحله اعضای شورای نگهبان پرونده‌ها را شخصا بررسی می کنند و اگر نیاز باشد با کاندیدا صحبت می کنند./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده